Moje szkolenia i kwalifikacje:

Kwalifikacje

  • studia magisterskie na kierunku pedagogika opiekuńczo – socjalna
  • studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki
  • studia podyplomowe z zakresu ICT, języków obcych oraz kształcenia zintegrowanego w klasach I – III
  • studia podyplomowe logopedia szkolna i przedszkolna
  • studia podyplomowe logopedia
  • studia podyplomowe z neurologopedii
  • studia podyplomowe integracja sensoryczna
  • studia podyplomowe edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych, z autyzmem i zespołem Aspergera
  • kurs kwalifikacyjny surdopedagogika
  • kurs Logosensoryka
  • kurs Akademia Surdologopedy
  • kurs diagnoza i terapia ręki – I/II stopień
  • kurs języka migowego – poziom podstawowy, średniozaawansowany i zaawansowany
  • MFT 9-99 sTArs – terapia miofunkcjonalna w wieku 9-99 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/sz wg A. Kittel
  • kurs elektrostymulacji w logopedii
  • kurs Terapeuty Ortodoncji Funkcjonalnej – leczenie zaburzeń motorycznych jamy ustnej systemem MFS
  • certyfikowany kurs modułowy Logopedia Ortognatyczna
  • Alternatywne metody komunikacji w pracy logopedy
  • Skuteczne ćwiczenia w terapii jąkania
  • Terapia logopedyczna dziecka z autyzmem
  • Terapia sygmatyzmu międzyzębowego
  • Opóźniony rozwój mowy – diagnoza i terapia
  • KOSF – Karty Oceny Słuchu Fonemowego
  • KOLD – Karty Oceny Logopedycznej Dziecka
  • Wykorzystanie elementów terapii SI w zajęciach logopedycznych
  • Specyficzne zaburzenia językowe
  • Diagnoza i terapia ankyloglosji
  • Diagnoza i terapia dzieci z uszkodzeniami słuchu w praktyce logopedy
  • Ćwiczenia warunkowania słuchowego jako ważny element terapii logopedycznej z małym dzieckiem
  • Warsztat wywoływania głosek
  • Wprowadzenie AAC i innych metod alternatywnych dziecku niemówiącemu
  • Pomoce logopedyczne w terapii lambdacyzmu
  • Terapia sygmatyzmu bocznego
  • Diagnoza i terapia mowy bezładnej
  • Grupowe zajęcia logopedyczne
  • Ortodoncja w logopedii
  • Warsztat kreatywnego logopedy
  • Nadmierne ślinienie – techniki terapeutyczne
  • Dziecko z nadwrażliwością na dotyk w sferze oralnej na terapii logopedycznej
  • Językowe ćwiczenia słuchowe dla dzieci w wieku 3-4 lata, 5-7 lat i 8-10 lat
  • Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej według zasad motorycznego uczenia
  • Jak rozpoznać zaburzenia SI w gabinecie logopedycznym
  • Słuch w diagnozie i terapii logopedycznej
  • Gry i zabawy w terapii dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania
  • Doskonalenie czytania i pisania poprzez gry i zabawy
  • Nosowanie – wady wymowy na start
  • Ssanie kciuka – okiem neurologopedy
  • Dyslalia – praktycznie i skutecznie
  • Werbogesty – od gestu do słowa i będzie rozmowa wg Agaty Gładowicz -Bojarskiej
  • Dziecko z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu i w gabinecie
  • Stymulacja traktu ustno – twarzowego wg Małgorzaty Gawryl
  • FTM – Fizjologiczna Terapia Miofunkcjonalna wg prof. dr hab. Danuty Pluty – Wojciechowskiej
  • Zasadność ćwiczeń żuchwy w praktyce logopedycznej
  • Niemowlak u logopedy II Miobobo© krótkie wędzidełkojęzyka u niemowląt – podejście praktyczne wg Marzeny Machoś
  • Skojarzenia do mówienia – autorska pomoc logopedyczna Ewy Grzelak w oparciu o koncepcję Van Rippera
  • Połykanie i pozycja spoczynkowa języka
  • Metoda werbo – tonalna w pracy z dzieckiem z uszkodzonym aparatem słuchowym
  • KOLD – PROGRAMY TERAPII – modelowanie programów terapii dla dzieci z zaburzonego rozwoju mowy dziecka na podstawie diagnozy Karty Oceny Logopedycznej Dziecka
  • Ocena traktu ustno – twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie wg Eweliny Mendali – Kwoczek
  • Mioterapia dzieci w wieku od 2 do 6 lat – praktyczne wskazówki wg Marii Szyfler
  • Kształcenie emisji głosu u dzieci w gabinecie logopedy – Natalia Niziołek – Szubert i Karolina Nawrocka
  • Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie wg Aleksandry Rosińskiej
  • Jogopedia – Małgorzata Stelmach – Lewandowska
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii dr Martyna Brychcy
  • Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasada motorycznego uczenia się – STOPIEŃ II – mgr Ewa Grzelak
  • Wywoływanie głosek w ujęciu motorycznym – mgr Ewa Grzelak
  • Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne – mgr
  • Agata Gładowicz – Bojarska
  • AAC budowanie narzędzia do komunikacji – mgr Ewa Grzelak
  • AAC wizualne wsparcie rozumienia – mgr Ewa Grzelak
  • Terapia manualna z pacjentem logopedycznym – mgr Artur Kopeć
  • Miofrenuloplastyka dla logopedów – lek. Jakub Bargiel, mgr Anna Koźlik

Kontakt

509 327 133

Wyzwolenia 16, 41-600 Świętochłowice

Gdzie mnie znajdziesz?