Moje szkolenia i kwalifikacje:
Kwalifikacje
- studia magisterskie na kierunku pedagogika opiekuńczo – socjalna
- studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki
- studia podyplomowe z zakresu ICT, języków obcych oraz kształcenia zintegrowanego w klasach I – III
- studia podyplomowe logopedia szkolna i przedszkolna
- studia podyplomowe logopedia
- studia podyplomowe z neurologopedii
- studia podyplomowe integracja sensoryczna
- studia podyplomowe edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych, z autyzmem i zespołem Aspergera
- kurs kwalifikacyjny surdopedagogika
- kurs Logosensoryka
- kurs Akademia Surdologopedy
- kurs diagnoza i terapia ręki – I/II stopień
- kurs języka migowego – poziom podstawowy, średniozaawansowany i zaawansowany
- MFT 9-99 sTArs – terapia miofunkcjonalna w wieku 9-99 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/sz wg A. Kittel
- kurs elektrostymulacji w logopedii
- kurs Terapeuty Ortodoncji Funkcjonalnej – leczenie zaburzeń motorycznych jamy ustnej systemem MFS
- certyfikowany kurs modułowy Logopedia Ortognatyczna
- certyfikowany terapeuta GOPex
Szkolenia
- Alternatywne metody komunikacji w pracy logopedy
- Seplenienie międzyzębowe i boczne a dysfunkcje w obszarze orofacjalnym
- Skuteczne ćwiczenia w terapii jąkania
- Terapia logopedyczna dziecka z autyzmem
- Terapia sygmatyzmu międzyzębowego
- Opóźniony rozwój mowy – diagnoza i terapia
- KOSF – Karty Oceny Słuchu Fonemowego
- KOLD – Karty Oceny Logopedycznej Dziecka
- Wykorzystanie elementów terapii SI w zajęciach logopedycznych
- Specyficzne zaburzenia językowe
- Diagnoza i terapia ankyloglosji
- Diagnoza i terapia dzieci z uszkodzeniami słuchu w praktyce logopedy
- Ćwiczenia warunkowania słuchowego jako ważny element terapii logopedycznej z małym dzieckiem
- Warsztat wywoływania głosek
- Wprowadzenie AAC i innych metod alternatywnych dziecku niemówiącemu
- Pomoce logopedyczne w terapii lambdacyzmu
- Terapia sygmatyzmu bocznego
- Diagnoza i terapia mowy bezładnej
- Grupowe zajęcia logopedyczne
- Ortodoncja w logopedii
- Warsztat kreatywnego logopedy
- Nadmierne ślinienie – techniki terapeutyczne
- Dziecko z nadwrażliwością na dotyk w sferze oralnej na terapii logopedycznej
- Językowe ćwiczenia słuchowe dla dzieci w wieku 3-4 lata, 5-7 lat i 8-10 lat
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej według zasad motorycznego uczenia
- Jak rozpoznać zaburzenia SI w gabinecie logopedycznym
- Słuch w diagnozie i terapii logopedycznej
- Gry i zabawy w terapii dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania
- Doskonalenie czytania i pisania poprzez gry i zabawy
- Nosowanie – wady wymowy na start
- Ssanie kciuka – okiem neurologopedy
- Dyslalia – praktycznie i skutecznie
- Werbogesty – od gestu do słowa i będzie rozmowa wg Agaty Gładowicz -Bojarskiej
- Dziecko z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu i w gabinecie
- Stymulacja traktu ustno – twarzowego wg Małgorzaty Gawryl
- FTM – Fizjologiczna Terapia Miofunkcjonalna wg prof. dr hab. Danuty Pluty – Wojciechowskiej
- Zasadność ćwiczeń żuchwy w praktyce logopedycznej
- Niemowlak u logopedy II Miobobo© krótkie wędzidełkojęzyka u niemowląt – podejście praktyczne wg Marzeny Machoś
- Skojarzenia do mówienia – autorska pomoc logopedyczna Ewy Grzelak w oparciu o koncepcję Van Rippera
- Połykanie i pozycja spoczynkowa języka
- Metoda werbo – tonalna w pracy z dzieckiem z uszkodzonym aparatem słuchowym
- KOLD – PROGRAMY TERAPII – modelowanie programów terapii dla dzieci z zaburzonego rozwoju mowy dziecka na podstawie diagnozy Karty Oceny Logopedycznej Dziecka
- Ocena traktu ustno – twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie wg Eweliny Mendali – Kwoczek
- Mioterapia dzieci w wieku od 2 do 6 lat – praktyczne wskazówki wg Marii Szyfler
- Kształcenie emisji głosu u dzieci w gabinecie logopedy – Natalia Niziołek – Szubert i Karolina Nawrocka
- Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie wg Aleksandry Rosińskiej
- Jogopedia – Małgorzata Stelmach – Lewandowska
- Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii dr Martyna Brychcy
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasada motorycznego uczenia się – STOPIEŃ II – mgr Ewa Grzelak
- Wywoływanie głosek w ujęciu motorycznym – mgr Ewa Grzelak
- Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne – mgr
- Agata Gładowicz – Bojarska
- AAC budowanie narzędzia do komunikacji – mgr Ewa Grzelak
- AAC wizualne wsparcie rozumienia – mgr Ewa Grzelak
- Terapia manualna z pacjentem logopedycznym – mgr Artur Kopeć
- Miofrenuloplastyka dla logopedów – lek. Jakub Bargiel, mgr Anna Koźlik